FEKOSZ – Őszi Vezetőképző
2018. december 06. írta: KOMA, kollégisták online magazinja

FEKOSZ – Őszi Vezetőképző

2018. november 23-25. A dátum, amit a jelenlevők biztosan nem felejtenek el. Verőce, a hely ahová még biztosan visszatérünk, hisz csapatépítésre minden szempontból tökéletes!

De ne szaladjunk előre, nézzük kik is képviselték szeretett kollégiumunkat a Felsőoktatási Kollégiumok Országos Szövetsége által szervezett Őszi Vezetőképzőn. A Veres Péter Kollégium küldöttségét 2 aktív diák: Szabó Dániel és Tarcsi Péter valamint 3 Szenior: Brassó Dóra Lili, Hajdú Attila és Nagy Vivien alkotta.

received_2222578284685801.jpeg

Országos találkozón, képzésen vehettünk részt, melyen a Debreceni Egyetemet és kollégiumait 18-an képviseltük, de jelen volt a Miskolci Egyetem, a Széchenyi Egyetem, a Pannon Egyetem, az ELTE és az Óbudai Egyetem is.

A hivatalos megnyitón megismerhettük Hegedűs Imrét, a FEKOSZ - Felsőoktatási Kollégiumok Országos Szövetsége – elnökét, Szabó Pétert, a Doktoranduszok Országos Szövetségének elnökét,  Hegedűs Zoltánt, a Nemzeti Ifjúsági Tanács elnökét és Pausits Pétert, aki a HÖOK –  Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája  –  gazdasági alelnöke.

01_imgp0428.jpg

A tréningeken többek között a konfliktuskezelés, az időmenedzsment és a „környezetvédelem a kollégiumokban” volt a téma.

Biztos vagyok benne, hogy a hallottakat hasznosítani tudjuk, pozitív hatást gyakorolva a Veres Péter Kollégium életére. Hálásak vagyunk a lehetőségért, hogy képviselhettük kollégiumunkat és várakozással telve gondolunk a tavaszi újabb találkozóra.

Készítette: Nagy Vivien (Veres Péter Kollégium)

 

süti beállítások módosítása