Vers
2018. november 28. írta: KOMA, kollégisták online magazinja

Vers

Kocziha Zoltán:

Bemutatkozás   2560x1440-szurke-farkas-273.jpg

Mivel is kezdjem mondandómat? 

Miattam is lesz itt ez a rovat.

A főépülettől kicsit messzebb vagyok,

Műszakis vagyok, építőmérnöknek tanulok.

Gólya szárnyaimat szeptemberben adták rám,

Még csak pár hónapja hagytam el kis hazám.

Közepes távolságról érkeztem,

Békés-megyében születtem.

Azon belül is Gyula településen,

Ott töltöttem el 19 évem.

Azóta már 20 is meglettem,

Debrecenbe első látásra beleszerettem!

Rokonszenves volt e hatalmas város kivárosias légköre,

Mondtam magamban: „Ide akarok járni jövőre!”.

Mióta itt vagyok nem Zoliként ismernek,

Becenevemen hívnak a gólyatestvérek.

Ez a név félig ragadt rám és félig választottam,

Már sok ember életét többször bearanyoztam.

Mindig segítek ha megtehetem,

Szürke Farkas az én becenevem!

süti beállítások módosítása