Vers
2018. november 14. írta: KOMA, kollégisták online magazinja

Vers

Kocziha Zoltán:

A Gondolkodás

Gondolkodni, milyen vicces szó,gondolkodik_fotolia.jpg

Hallottam róla, valamihez hasonló.

Gondol, ki az akinek van hozzá

egyáltalán kedve,

Egyszer próbáltam, az volt életem

legnehezebb fél perce?!

Gondolat, jaj olyanjaim mindig

vannak,

Csak ügyelnem kell, hogy beléjük ne

fulladjak.

Ha mondok valamit amellett csak

azért is kiállok,

Most miért vagy ilyen mert tökre

mást csinálok?!

Nekem szabad, nekem meg van

engedve,

Úgy csinálok mint akinek az esze el

van menve!

Utalok néha arra, hogy belül milyen vagyok,

De ha rákérdezek, azon nyomban

kiakadok!

Miért kerülnek engem, az ég se

tudja,

Bennünk van a hiba, mindenki ezt mondja?!

Próbáltam sokszor tanulni, de nem

akaródzik,

Attól a férfitől félj, aki igazán mélyen

gondolkodik!

süti beállítások módosítása